تر افیک پرده:از بلوار الماسی تا خیابان شهدا
بلوار الماسی خیابان شهدا بلوار مطهری و خیابان امامزاده قاسم به نظر می رسد بخش اعظمی و شاید تمامی اختلافات بر سر این خیابان هاست. رمضان که تمام شد روز شمار محرم و آغاز دوبار مراسم پرده زنی شروع می شود آیا هیات این منطقه به نقطه نظر مشترکی خواهند رسید و یا دوباره راه را برای ورود مسولین دولتی و تصمیمات عجیبشان باز خواهند کرد.نظرات کاربران که اختصاص به این موضوع دارد را می خوانیم با این توضیح که دربین نظرات فقط آرانی ها اظهار نظر کرده اند و فرصت بیان نظران مخالف نیز وجود دارد:
نظر:در خصوص پرده زدن امسال به هیات گفته شد تا 300متر دور حسینیه ها را حق زدن دارید بعد به هیات قائم آل محمد کوی قاسمیه گفتند پرده هایی که حتی فاصله اش تا مرکز هیات به 100متر هم نمیرسد را باز کند چون در خیابان شهدا بوده و به جای آن به هیات سجادیه بیدگل که در میدان امام هست گفتند خیابان شهدا و فلکه بهشتی را بزند!آخه یکی بگه میدان امام کجاو میدان بهشتی کجا!!؟به زور که نمیشه جایی را گرفت!سه هیات محله ی قاسمیه دور میدان بهشتی است در صورتی که نزدیکترین هیات بیدگل به این میدان در امامزاده قاسم است که حداقل 1000متر فاصله دارد بااین وجود مسئولین اجازه زدن پرده به آرانی هارانمیدهند تازه اگرهم بدهند یه شبه همه را پاره میکنند نمیدانم مسئولین به چه فکر میکنند !
نظر:آخه توی بیدگله که میگی میدان بهشتی و خیابان شهدا و بلوار مطهری مال ماست به کدام دلیل؟؟!تو خیابان شهدا یک هیات بیشتر نیست اون هم مال آرونه تو بلوار مطهری یه هیات بیشتر نیست اونم مال آرونه !دور میدان بهشتی که سه هیات است و هر سه مال آرونه تازه ساکنین دور تادور میدان آرونین!من تعجب میکنم که اینها چشمشان را میبندند و حرف میزنند مثل اینکه ما آرونیها بیاییم بگیم مثلا هفت امامزاده مال ماست!!!آخه به چه دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر:یه سوال دارم یه نفر جواب بده: شهرداری تمام خیابانها را ولو خیابانهای فرعی را تابلو زده است پس چرا بلوار شهیدالماسی را تابلو نزده است؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! لابد اسم این بلوار را هم میخواهند عوض کنند؟!تا این شورا و شهرداری روی کار هست بیایند اسم خیابان محمد هلال را هم خیابان بیدگلش کنند و خیال ما را راحت کنند!!!!
جوان کویر اولین خبرنامه کاشان آران وبیدگل به مدیرمسئولی حسن خوش چشم رسالت خود را انعکاس رویدادهای منطقه بصورت منصفانه و نقادانه می داند .